Orka komma på en överskrift...

......fattar inte varför man måste skriva en överskrift på allt man ska skriva, borde inte det få vara valfritt.....

Jaha idag började dagen kl 10.30 när skruttan vaknade! Frukost åt Kiin och mej sen ut på promenad med Ida och Lovisa. Efter promenaden vart det en fika hemma hos Ida, var trevligt! Hem igen och då hade jocke gjort hela trappen klar, eller inte klar men nu finns det inge klister kvar på trappstegen iaf=) Det blir så fint!!!!!!

Kiin har varit kinkig hela dagen och speciellt nu på kvällen, tror tänderna spökar på unga fröken Törnvall=)
Men nu har hon precis vaknat efter en liten tupplur så nu är hon förhoppningsvis på bättre humör!
Jocke sitter och äter och på mej knorrar det i magen men jag har inget att äta och det är lite väl sent för mat för min del nu, men men=) ska nog ta en apelsin!!!!

I morgon blir det nog en lugn dag medundantag för våran "powerwalk" =)    Är lite nyfiken på ditt nya kök faster bacon så vi kanske tar en promenad upp där och kollar hur det har blivit, antar att det är jättefint för det blir allt du gör!!!

Åter till livet bortom datorn=)

image23
måste ju ha en bild som avslut!!

Kommentarer
Postat av: Faster Bacon

Vad söt stumpan är på bilden! =) Hon ler så sött.

Självklart är mitt kök fint, dock ofärdigt, men jag kommer snart med lite mer panel till er som ska få torka lite! Bara lite! :)
Ni är så välkomna!

2008-01-08 @ 07:36:25
URL: http://josign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0