En rolig dag=)

Idag har jag varit i örebro med Karolina och Melwin, var roligt men det började ju lite småjobbigt=)
JAg skulle hoppa på tåget i linde kl 11.32 sen skulle karolina hoppa ¨på i frövi kl 11.48 men när jag kom till tåget så var det försenat 10 minuter trodde jag men det var ju så klart 1 timme och 10 minuter=( Men men, karro kom till stan och så kom vi äntligen iväg till öre!! Vi gick och strosade lite på stan, köpte lite strupbyxor och strumpor och en klänning åt lillan så nu kommer hon bli såå snygg=)
När vi sen skulle hem så missade vi vårat tåg med typ 20 sekunder.... ahhhhh, typiskt.....=) Men vi hade tur och behövde inte vänta så läge på bussen!! På bussen var det trångt och jävligt (två barnvagnar är inte bussar gjorda för) och en smått galen busschafför, körde som en tok och jag trodde att jag skulle dö=)
Men jag kom hem till linde och vårat varma hus igen och nu har jag precis ätit tacos=) Mmmmums!!!

Kiin har sprungit runt och varit överlycklig i sin gåstol ända sen vi kom hem, tror lillan är lika hemmakär som mor och far sin=)

Nu ska jag pussa på min man=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0