Drömmar

Jaha ännu en natt med konstiga drömmar... Inget ovanligt för mej, alltid lika roligt att vakna på morgonen och analysera sina drömmar. Inatt vart jag osams med typ alla mina närmaste vänner och bekanta av olika anledningar=) Så det var skönt att vakna och inse att så inte var fallet. Tror jag blir osams med någon varje natt, vet dock inte varför, kanske för att jag är så rädd för att bli det i verkligheten (är egentligen en konflikträdd jävel) men men....

Igår var en stor dag hos familjen Norman/Törnvall. Lilla fröken Kiin lärde sej sitta så nu har hon blivit stor tjej=)
Mamma och pappa är såå stolta!!!
image33


image34
busunge


image35
Sötast i världen

image36
Gåstolen är min bästis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0