6 månaders kontroll

Idag var det dags för den stora 6 månaderskontrollen och allt var bra. Hon fick hålla i nån liten träkloss som dom kollade om hon flyttade mellan händerna och sen så fick hon kolla på nån boll som dom rullade av ett bord för att se om hon förstod att den trillade ner på golvet och det gjorde hon ju så klart=) Dom kollade även hjärtat, höfterna och magen och allt var " normalt ". 
Var inne och vägde före så och nu är våran lilla tjej inte så liten längre (fast det viste vi ju förstås, går ju knappt att lyfta henne  nu=)) , hon vägde 7740 gr och var 66 cm lång=)

Vilket skitväder det är idag, tänkte jag skulle ta en promenad men det sket jag i, hoppas det blir bättre till kvällen så kanske man kan gå en sväng då istället....
Ska iväg på stick café med Ida ikväll, ska bli roligt.  Kiin ska nog vara hemma hos pappsen, tror inte jag får nått gjort annars=)

Nu ska jag fixa lite gröt åt lillan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0