1/2-08

Nu var det så länge sen jag skrev så nu vet jag inte vad jag ska skriva om.... Kiin och Jocke har vart sjuka och är väl inte helt friska än men jajg hoppas dom mår bra till helgen och att jag slipper bli sjuk.
Brorsan ska få barn på tisdag så på måndag åker jag och Kiin ner till norrköping och blir ifrån Jocke för första gången sen Kiin kom:-(  kommer sakna honom (dej älskling) massor.  Men det ska bli kul att komma ner och hälsa på hos dom, var nog snart två år sen vi var ner dit... eller kanske kortare, kommer inte ens ihåg sist...

Kiin åker runt för fullt i sin gåstol och leker med "tokiga tonboken" Mitt huve spelar den där truddelutten i mina mardrömmar nu för tiden, hör den hela dagarna och man blir ju ganska trött på den, men vad gör man inte för sina små.

image37
VÅRAN LILLA TJOCKIS=)

Kommentarer
Postat av: karolina

måste berätta vad det vart sen :D har dem nå namn? kramar

2008-02-01 @ 15:55:38
URL: http://karolinaa86.blogg.se
Postat av: Maria

Hälsa och gratta från mig!

Önskar Dig och Kiin en trevlig resa! Kram

Miss you like crazy.
hoppas vi ses snart!
~love~

2008-02-03 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0