Inte långt kvar nu!

Jaha, då är det snart jul då=) Ska bli kul nu när det är Kiins första jul!!!!!

Idag har vi haft fullt upp. På förmiddagen var "faster Bacon" här och pysslade lite och Maria var här. Tog en sista sväng på stan, handlade julsnapps och julklapp åt Kiins "moster" Imbla=)
Var förbi garnaffären också och hämtade mitt armband och köpte lite garn så nu är jag i full gång och stickar en halsduk=)
Tack Maria för en underbar dag, var skönt att få bara vara´!!


397068-6
Kiin och Maria!!

När vi kom hem så käkade lillan och lite senare kom "Moster" Imbla och vi hade lilla Julafton. Kiin fick bodys, Klänning och byxor, jättefint!! Jag fick ett par gudomligt sköna vantar,  Dom ska jag ut och prova i morgon=)
Imbla fick en bok och en biljett till Jonas gardell när han kommer till örebro i mars=)Moster Imbla
Kiin och hennes bästaste "Moster"....

Kiin somnade innan moster åkte och hon sover fortfarande, går inte att väcka henne

Nu ska jag gå ner i köket och fixa maten, kurrar i min mage!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv för en hel mysig dag!
Så underbart att få spendera dagen med er! =)
Kram

2007-12-21 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0