Igår, idag!

Igår hade jag, Kiin, Ida och Lovisa en heldag i örebro, var jätteroligt och skönt att komma hemifrån=)
Var in på Babyproffsen och köpte en åkpåse åt lillan så nu har hon det såå mysigt i vagnen, bli faktiskt lite avundsjuk =)
Var in på IKEA, sko punkten och Marieberg också. Köpte lite skrot till lillan och sen så vart det nog inte så mycket mer´eller det kanske det vart men jag kommer inte ihåg.

Idag har jag varit nere på stan och fikat med Maria, var så kul att träffa henne, blir ju inte så ofta nu för tiden (hon bor i sthlm)
Träffade Ida och Lovisa också, var och handlade lite!
Nu ligger Kiin på golvet och sover och pappa jocke ligger i sängen och sover, dom är lite sjuka båda två, lillan börjar bli förkyld och jocke är förkyld och har varit hela veckan... Stackars mina älsklingar....=(


Jaha, nu ska jag passa på att spela lite spel=)


Kommentarer
Postat av: Maria

snart bor jag i Karlstad!
Du är bäst min kära! Tack för en mysig dag på stan!

2007-12-16 @ 19:19:29
Postat av: Maria

snart i karlstad!
tack min kära för en mysig tur på stan! du är bäst! ~love~

2007-12-16 @ 19:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0