1 timme kvar.....

...på det gammla året, det har gått fort och har varit det mest händelserika året i mitt liv=) Jag är nog världens lyckligaste!!!!! Har fått världens finaste dotter tillsammans med den världens bästa Jocke=) Älskar er!! 
Vi i familjen är trötta som få och kommer förmodligen att somna redan innnan tolvslaget så jag får passa på att säga GOTT NYTT ÅR nu.

avslutar med några fina kort=)
image19
 Ja vad säger man, hon är det sötaste som finns=) Älskade unge!!



image20
SÖTNOS=)



Nu kryper vi ner i sängen och söver Kiin sen blir det kanske en film om vi är vakna=)


GOTT NYTT 2008.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fantastiska underbara kort på till tjejen!
Hoppas att ni fick ett gott slut och en bra början på det nya året.
Tänker på er! kram

2008-01-01 @ 10:30:22
Postat av: Faster Bacon

Vad gó hon är min knubbhulda! =)
Skicka bilder till mig nu!!

Kram på hela familjen!

2008-01-01 @ 18:00:05
URL: http://josign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0