00:55

Nu får jag väl säga GOD JUL till er som läser detta!! Hoppas ni får/har  en underbar dag!


Jag och Jocke sitter nu och slår in dom sista julklapparna (eller rättare sagt Jocke, jag sitter ju här och skriver=))och lillan ligger i sängen och sover.
Faster Bacon och stefan har varit här och julvakat med oss, spelade bingolotto men inte  vann vi nått, hade iaf räknat med att vinna en bil. men men, bättre lycka nästa gång!
lägger in en söt bild på det sannerligen speciella kärleksparet=) Ni är så fina ihop!   Nehe, det vart ingen bild, blir ju bara error....  kan ni inte ta och fixa till detta så man kan lägga in bilder......får ta nån från arkivet istället....faster bacon pysslar
Blev en pysslande faster Bacon i stället=)

sötnos!
och förstås en bild på våran finaste som vi älskar mest=)

Nu är jag trött och känner en liten gnutta stress över morgondagen men det blir som det blir!!
Nu ska jag sova=) 
Natti natti och sov gott.


                                                                                 GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0